funkcia / navrh CPU + simulator digitalnych obvodov

j s jarin.hw@gmail.com
Čtvrtek Únor 19 12:27:42 CET 2009

No, je to trosku mimo mojho ciela, pravdepodobne som zle vysvetlil svoje umysly.
Nechcem si vytvorit pocitacovy system, ktory bol mozno poplatny casu
svojho vzniku, ale chcem si vytvorit vlastne CPU na baze klasickych
74xx odbvodov. Nejde mi o univerzalnost, vykon, jednoduchost a
cojaviem co vsetko moze clovek pozadovat od pocitacoveho systemu - ide
mi len a len o demonstraciu, ze "takto to ide a funguje to". Nieco ako
je v tom AR, ktore som spominal rano. Pripadne nieco ako QR6.
No a teraz uz len simulovat svoje napady, na co by mal sluzit
simulator, ktory hladam...

J.S.

Dňa 19. február 2009 11:20, PP pavel <pa-vep@atlas.cz> napísal/a: