Spolecne PGD a PGC s LCD u PICu

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Únor 19 10:57:32 CET 2009

> Uz ked sme pri tych displejoch.
> Vie mi niekto poradit nejaky dostupny graficky displej s jednoduchym
> ovladanim - nie z telefonu :). Najlepsie s SPI zbernicou.

Velmi dobra zkusenost, ale zatim jen programatorska, nebot prvni serie
na overeni je na ceste k zakaznikovi a druhy projekt ted zacinam, mame s
timto:
http://www.lcd-module.com/products/dog.html
konkretne 132x32.
Dostupne v CR a SR jsou dobre, cena klasickemu 2x16 z "drogerie"
nekonkuruje, ale neni nijak zavratna a pokud nechcete priserne ale modni
modrobile provedeni tak je cena kolem 250kc (podsviceni a display jsou 2
soucastky objednavane samostatne). Me se nejvice libi kombinace tmave
zlute podsvetlani (amber) a cerne zobrazene body. Na ten 132x32 bez
problemu pekne zobrazite 4x22 znaku fontem 7x5 ale jaky font pouzijete
je na Vas. Ovladani SPI (pouze zapis), napajeni 2.4-3.3V typ. 140uA,
interni obvody potrebuji 6-9 kondenzatoru 1uF podle toho jake mate
napajeni. Ted si asi do jednoho bastlu koupim 128x64.

Pavel