Spolecne PGD a PGC s LCD u PICu

Dipl.-Ing. Michal Kováčik kovacik@toolsquare.com
Čtvrtek Únor 19 10:36:38 CET 2009

V takomto pripade by som radsej mal LCD displej na vyvoj zapojeny datovo na
4 piny namiesto osem.
Predsa len krokovat program pocas vyvoja je niekedy sluzba na nezaplatenie a
tej by ste sa takto lahko vzdali.
Mozno by to naprogramovat islo aj bez jumperov, neviem zavisi od toho ci by
displej nestahoval na pinoch PGC a PGD napatie.

Ale ako hovorim, vyvoj by som radsej urobil na styroch bitovych pinoch a
potom ked uz by bol program napisany
a odladeny nie je problem prerobit posielanie dat na displej zo stvor na
osembitovy format. Vymazete par riadkov v programe.

Michal.

Zdravim,

potrebuji pripojit LCD displej 4x40zn k PICu a aby me nezdrzoval tak jej
chci pripojit 8ibitove. Bohuzel jediny cely volny port je B kde jsou na
RB6 a RB7 i programovaci vyvody, ktere budu nutne potrebovat ve fazi
psani FW kdy to budu mit pripojeno na ICSP.
Bude fungovat programovani pri zatizenych tech prg. vyvodu temi datovymi
od LCD? Chapu, ze bude zalezet asi take podle typu LCD (konkretne tenhle
PQC4004W).
Dal bych si tam i nejake jumpery, ale na DPS neni absolutne misto.
Pripadne je nejaka finta jak ten LCD odstinit? Treba jej pripojit pres
nejake odpory?