OT: Kam na baterie ENELOOP ?

Jan Martincek jano@martincek.com
Čtvrtek Únor 19 08:18:34 CET 2009

Co je na tych bateriach ENELOOP tak dobre? - prepacte som tiez vesnican ;)
Ja mam sanyo aj s rychlonabijackou ale v ti89 a mp3 kam ich damam ziadny
rozdiel nevidim ;).

-----Pôvodná správa-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] V
zastúpení Koder Petr
Odoslané: 19. februára 2009 8:12
Komu: 'HW-news'
Predmet: RE: OT: Kam na baterie ENELOOP ?

Ja jsem si poridil ve vetsim aku Vapex Instant. Par baleni mam i GP ReCyko+
(chovaji se stejne). Take bych uz jiny soucasny typ NiMH aku nechtel.

A kam na ne? Ja je kupoval zde:
http://www.pavexim.cz/baterie.php?baterietypid=43
Mají kancelář také pobliz Florence, ale vyzvednuti je potreba dohodnout
predem.

Petr

 Pavel Troller napsal(a):
 > Zdravím,
 >   předem se omlouvám za OT.
 >   Chtěl jsem se zeptat, kdo tu má jaké zkušenosti s nákupem baterií
 ENELOOP