Navod Re: wattmeter z lidlu po dvestopatdesiateosme

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Únor 18 14:56:03 CET 2009

Nemate nekdo navod k tomu lidlovskemu watmetru? K tomu starsimu co
posilal PZ (oznaceni PAGET TRADING LTD. Model No.:9149).

Nasel jsem na netu jen nejakou francouzskou verzi a to se opravdu neda.

Radek Vicek