Svitidla, LED, atd.

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Středa Únor 18 14:07:00 CET 2009

Resim jak a cim svitit, respektive prisvedcovat v novem bydleni, docela se mi libi to co zde nekteri z vas resi tj.pro zakladni interierove nasviceni pouzit LED. Nicmene technicke, esteticke a udrzbove malovaci citeni mi rika, ze pohozena LED v podhledu  ci LED cucici ze zdi  ad. nebude to prave orechove.

Kdyz jsem na webu hledal nejaka vhodna svitidla s LED (myslim tim svitidla pro integraci do zdi, podhledu ci fasady) at jiz v podobe "velkych" svitidel tak prisvetlovacich malo vykonych spotu nasel jsme jen veci s naprosto neakceptovatelnou cenou.

Nenasel nekdo nejakeho dodavatele s rozumnymi cenami at jiz v CR nebo v Cine?

Dekuji

Jirka