Solarni baterie

PP pavel pa-vep@atlas.cz
Středa Únor 18 12:14:42 CET 2009

Z vlastní zkušenosti doporučuji opustit myšlenku bezúdržbových aku, nejlépe poskládat ze základních článků ( u olova např. 2V co nejvíc Ah ), každý článek doplnit obřím balancérem aby udržoval jeho optimální nabití zvlášť mimo regulátor. Při velkých vybíjecích proudech se některé články více vybijí a jiné méně, ty méně jsou dříve nabité a pak se přebíjí , při dalších x cyklech se to rozjede ještě více. Vše jsem si takto postupně musel dobastlit
, mám 24V systém.

vývoj software   http://visualprog.cz