RE: Klešťový Ampérmetr

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Únor 18 10:12:00 CET 2009

Já o tom vím. To je další varianta. Vzlášť po tom, co jsem si všimnul, že RMS je na obou uvažovaných klešťácích funkční pouze pro AC proudy. U této varianty ale ještě musím najít někoho, kdo mi to přes PayPal zaplatí :-)). Taky se trochu obávám toho, že kdyby to nebylo v pořádku v podstatě není jak reklamovat. Ale všichni tu DX chválí, takže asi není problém.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Wednesday, February 18, 2009 9:38 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Klešťový Ampérmetr

Pokud to chcete na DC tak zkuste UT203 je az na TrueRMS stejny jako 204 a na DX ho maji za 39$ http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15220

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Wednesday, February 18, 2009 7:49 AM
To: hw-list@list.hw.cz

No já nevím, UT204 má na stejném rozsahu 2,5% + 8digit. A například UT209 za dvojnásobnou cenu na AC 1,2%+ 5digit, ale na DC, které mě zajímá víc už 1,5%
+ 8 digit. A ten klešťák od Farnella má na DC rovněž 1,5% ale 12 digit.
+ 1
digit je v našem případě 10mA, takže rozdíl v digit mezi tím klešťákem od Farnella a UT204 je 40mA, ale má přesnost 2%/1,5% na rozdíl od 2,5%/2% u UT204. Mě se zdá, že jsou to celkem běžné parametry v dané cenové kategorii. Pochopidelně nečekám, že budu měřit laciným klešťákem proudy v řádu stovek mA.

	Martin.