Solarni baterie

Miroslav Draxal evik@mbox.vol.cz
Úterý Únor 17 12:20:24 CET 2009

Dobry den
 otazka na zde pritomne odborniky přes solarni energii. Zavazuji o
ostrovnim sys. Jedna se mi o baterie, kam se bude ukladat el. Energie
vyrobena sol. Na netu jsem nasel zminku o baterich pro sol. Aplikace .
 banner
http://www.solartec.cz/cs/vyrobky-a-sluzby/technicke-udaje/akumulatory/b
anner.html nebo
 varta
http://neosolar.cz/eshop/index.php?p=productsMore&iProduct=456&sName=aku
-varta-solar-100ah

Vsude se pise ze mají caa 3x vetsi zivotnost nez bezne startovaci (
bezna startovaci při caa 150 nab. Cyklu  ) cili asi 450nab.cyklu. Coz se
mi zda docela malo. Pak me napadlo se kouknout na trakcni baterie a
nasel jsem http://pulitech.com/trakcni-baterie/md-1285.htm
Která ma 1200 nab. Cyklu. To uz je něco jineho a rozdil kolem 1kKc na
kus. Jenom me zajima, jestli tem traknim bat. Nebude vadit, ze se
nabijeji jednou hodne a jednou pomalu ( hodne slunce, pod mrakem s
obcasnym svitem slunce ) Diky za nazory MIRA