Re: kabel - Pozar od prodluzovacky, tip na kvalitní prodlužku

A.Heinrich@seznam.cz A.Heinrich@seznam.cz
Úterý Únor 17 07:24:12 CET 2009

bacha i na kabely... Urval se mi kolik od napájení k externímu disku (klasická pc šňůra), byl dost nekvalitní. Překvapilo mě že jádro toho koliku tvořil slast - je to normální?

A.