Re:skusenost: takto moze dopadnut AD prevod z "plavajuceho" pinu

V P vvitty01@seznam.cz
Pondělí Únor 16 23:19:40 CET 2009

Co to bylo za procesor? Ve vysledku jde o celkem logicke chovani, i kdyz zalezi na konstrukci S/H obvodu, ktery muze byt bud ponechan pri prepnuti nabity na predchozi hodnotu, nebo vybity do nuly, plne nabity, ev. nabity na 1/2 Vdd...

Ale urcite se to blbe hleda :-)

V.