Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Únor 16 22:30:32 CET 2009

Urcite by to slo. Kdyz se vam do toho chce, neni to slozite ... Nejake rutiny pro sbernici IIC se daji najit na webu, ty do mam ja jsou ve stavu nutno dodelat. Uz tri roky. Nejak nejsou lidi s volnym casem.

Ten programator umel menit i napeti pro pamet. Neky to dost pomalo, kdyz jste chtel precist nejakou hodne zmozenou. Jinak jsem to cetl takovym udelatkem na paralelni port. S tim opatrne, pri blbosti operatora to dokaze odprasnout zakladni desku PC. Nadruhou stranu, naprogramovalo se tak tisice TV, kdyz to bylo nutne.

Bohuzel take nemam, vypadl jsem tam odsud raketovou rychlosti (jsem se vratil ze sluzebky, dal vypoved, dohodl se na mesici a vzal si mesic dovolenou).
ced