Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 22:16:05 CET 2009

A kdyz bych ji pripojil na nejake MCU? Je to I2C tak bych do MCU napsal
SW co si na stisknuti nacte z EEPROM, prepojil to a zase to na stisknuti
tam nalil.
To by snad jit melo ne? Pripadne si to vysypu seriakem do PC.

Radek Vicek