Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Únor 16 21:31:22 CET 2009

Moji rodice maji jinej problem s panasonic CRT. Nabehne pak nekdy zmizi obraz a pak se za nejakou dobu zase objevi. Nebo takdy ne. Deska je kompletne jiz preletovana, konektory vycidene ... . Clovek ji povozi v aute hodi na stul a uz zase funguje, potvora ...
Zatracenej kus kramu.
Opravdu bych zkusil preletovat tu EEPROM pamet. Takovy osminohy broucek je to. Zajimalo by me to i z toho duvodu, protoze az budu v cechach dele nez preze vikend, jestli to mam take provest. Kdysi jsem to programoval, tak vim ze nespravny obsah nebo precteni dela hodne zvlastni efekty (jsem si tak jednou hral, delalo to pekne rany a ctvrtou to nevydrzelo a pokracovat jsem musel s pajkou:-). Mela by to byt korunova polozka.
Tohle jsou vsechno zavady ku vzteku. Jako zenska, taky se nedokaze rozhodnout.
ced