Nova TV Re: OT: samsung Re: Porucha ovladani zvuku - CRT TV Panasonic

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 21:14:36 CET 2009

A mate nekdo nejaky tip na slusnou TV s full HD a aby to melo vsechno co
ma mit - priznam se ze na TV koukam jen kdyz jedu na rotopedu a 15 let
me to co se deje kolem TV nezajimalo.
V baraku mame kabelovku a vysilaji i nejake multiplesky.

Maximalni rozmer ve stene je 75x50cm (vnejsi rozmer TV) - z toho tak
nejak dedukuju, ze asi plazma nehrozi (ze se deaji jen vetsi).

Radek Vicek