Pozar od prodluzovacky, tip na kvalitní prodlužku

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Únor 16 15:26:51 CET 2009

Zrovna včera jsem koupil v OBI takovou prodlužovačku, jaká byla vidět na
těch obrázcích. Kabel k liště jenom přibodovaný. Naštěstí jsem ji
rozdělal (zabudovával jsem do ní místo vypínače relé pro vypínání
periférií PC), a všiml si toho. Takže jsem to proletoval, a snad to vydrží.

--
Aleš Filip