Pozar od prodluzovacky, tip na kvalitní prodlužku

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Únor 16 15:17:11 CET 2009

Se divim, ze to vubec kupujete. Nikdy nepouzivam prodluzovacky, do kterych se nelze dostat, mam k nim neduveru (asi proto ze mi to boli kdyz me to baci). Horet jsem sice zadnou nevidel ale tavit a palit jsem jich videl uz par kousku. Oni i ty, ktere se daji rozebrat, stoji za to se do nich poradne podivat. Jeste k hotovym je problem sehnat prodluzovacku se slusnym prumerem medeneho dratu (ne kabelu, kabel byva silny dost). Jsem zvedav, kdy do toho zaclou cinani davat pomedene zelezo jako u UTP kabelu.

Videl jsem testovat jeden pulzni zdroj na skrat. Slo o short testy (testy co se stane kdyz se nekde udela skrat). Natocil jsem krasne video jak zamozhaseci kondenzetory na vztupu zdroje sami zhasly po vice nez trech minutach horeni. Bohuzel mi bylo fyzicky zabraneno to zverejnit. Ty soucasky  byly zavrhnuty jako neakceptovatelne.

Muj soukromy nazor je pouzivat keramiku u zasuvek jako izolaci, ale to se snad ani nevyrabi, to by bylo asi moc levne (ctete malokrat by se to kupovalo; mala spotreba).
ced