vypadavajuce podsvietenie LCD monitora

r4d0 r4d0 r4d000@gmail.com
Pondělí Únor 16 13:49:42 CET 2009

Zdravim,

vyskusal som vsetky Vase nasledovne rady:

- zmeral som odpory R334 a R335, oba maju zhodne 3M (pruzky cerveny, cierny,
zeleny zlaty)
- kondenzatory som nemeral ale podrobne som kazdy obhliadol a nevyznacuju sa
fyzicky poskodenim
- prepajkoval som spoje okolo tlmiviek
- poriadne som pohybal s konektormi a poriadne ich zatlacil
- obhliadol som kabelaz k trubiciam a taktiez nevykazuju fyzicke poskodenie

Vzhladom na to, ze ma ten monitor ako programatora zivi a uz som s nim
stratil kopec casu a v servise chceli za opravu 63eur tak som sa rozhodol
kupit novy.

Tymto DARUJEM 17" LCD monitor Philips 170S6FB s vypadavajucim podsvietenim
avsak bez inych zavad. Monitor sa nachadza v Bratislave. Predpokladam, ze
nejaky sikovny clovek si ho dokaze opravit, pripadne zuzitkovat na nahradne
diely. Kto ma on zaujem nech sa ozve na r4d000@gmail.com .

Vsetkym dakujem za rady a prajem pekny den.

Rado