Pozar od prodluzovacky, tip na kvalitní prodlužku

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Únor 16 13:29:50 CET 2009

Poslednich par roku se vsude prodavaji ty cinsky a polsky smejdy. V
mistnim velkoobchode elektro meli loni prodluzky za cca 25 kc bez dane.
Sef jich privezl hromadu a mel radost jak vyhodne nakoupil. Vsechno je
to jeden kram. Bohuzel u elektro to smeruje k tomuto trendu i u zasuvek,
vypinacu atd. Samej ausus za par korun. Kdyz jsem chtel nejakou poradnou
prodluzku s roztrojkou, tak pry nemaji ...

Martin Hanek