[OT] Jen takova blbost, pokud by nekdo chtel pomoci.

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Únor 16 13:23:57 CET 2009

Mate stesti ze ja nejsem admin, za tohle bych Vam okamzite dal "banana".
1) to absolutne nepatri do konference
2) zprostredkoval jste nam reklamu na zmrzlinu, coz nikoho nezajima.
3) udelal jste z nic netusicich dobrovolniku ucastniky podvodu, predpokladam
ze je to nejaka soutez o ceny te zmrzlinarske firmy.

Patecni pivni kecy mi nevadi, ale tohle priznam se ano.

Jakub Ladman