Pozar od prodluzovacky

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 16 12:27:00 CET 2009

Me se to take moc nezda... zde je fotka te prodluzky:
http://www.mojehobby.cz/open/diskuze/58/prisp_1055558_1.jpg

na to ze od toho chytnul pokoj je ten spodek uplne netknuty

Nekdo tam psal, ze praskne ta sponka slusne ty pasky, ale i tak si
myslim ze to maximalne prskne a sponka se vypari a bud vyrazi nebo
nevyrazi jistic.

Radek Vicek