[OT]mravenci

k.novo k.novo@seznam.cz
Neděle Únor 15 23:57:53 CET 2009

S statistickou jistotou se bude jednat o Monomorium pharaonis, pokud tomu tak je tak se snad ani nepokousejte kupovat nejaky hubici spereje, na rovinu je to tatalne na ho...

Tyhle milacky, mimochodem pochazi z Indie, cim to, ze z Indie pochazi tolik parazitu... lze likvidovat jen celkovu deratizaci v ramci celeho domu a to jen pomoci pozerovych nastrah, kdy delnice nastrahu natahaji do hnizda.
V soucasne dobe se nejcasteji pouziva Maxforce Quantum (výrabí Bayer Environmental Science). Je to takovy pruhledny gel, ktery se aplikuje formou 20 malych kapek v kazdem byte a spolecnych prostorach. Funguje to velice rychle a behem tar tydnu je po mravencich.

Busd si namravence najmete profiky, ale pocitejte s cenou kolem 500Kc/byt nebo se domluvte, kupte vyse popsane svinstvo a aplikujte (Osetruje se kuchyne, koupelna a WC + stoupacky topeni v pokojích.)
Pro zajimavost ucinou latkou v Maxforce Quantum je http://en.wikipedia.org/wiki/Imidacloprid\

KN

>Neni tohle nahodou OT ? Tak to prosim radne oznacte.

Nejdrive je treba zjistit, o jake mravence se jedna. V panelacich se
asi nejcastej vyskytuji tzv "faraoni", velmi maly, rezavy az temne
hnedi. Nevim jak je to dnes, ale drive byl jedinym prakticky ucinnym
pripravkem na faraony "LAFAREX K", ale je natolik specificky, ze
nefunguje na jine druhy mravencu. A i ty faraony likviduje az se
znacnym spozdenim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz