Normy skoro zdarma

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Únor 15 16:48:43 CET 2009

Viete, mne to cele pride ako vtip... Z praktickeho hladiska, aj ked to cele
rozluskate, hodite kamsi na ftp, verim, ze tie normy aj tak nikdy poriadne
vsetky nepreluskate... Precitat a nastudovat co i len jednu trva mesiac. Sam
som ich par musel prestudovat, takze tak. No ale pokial Vas platia za to, ze
cely den v robote vsetko stahujete, odkladate na USB ci ine nosice a
archivujete uz aj tak archivovane, nic proti... Len ma obcas trapi, ze
vsetko dostatocne dobre zaembargujete a nepouzivate na svoje vlastne
vzdelavanie a osoh, len terorizujete ostatnych, ktory chcu alebo musia aj
nieco robit. Este ze sa vsetko do tych Vasich archivov nedostane a svoje
tajomstva maju aj ini...

Ale inak, mne ta cena pride velmi prijatelna a tiez by som ich zaplatil. (Co
je to 150EUR za online pristup pre podnikatelov?! )

A.

----- Original Message -----
From: "k.novo" <k.novo@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 15, 2009 4:14 PM
Subject: Normy skoro zdarma

V tomto systemu tvrdi, ze umi odsranit vsechny opruzy tamtoho systemu, ale
nezkousel jsem tzn. nemam predstavu jak je to v realu. :-)

http://www.crackpassword.com/products/prs/othersoft/pdf/updates.php

>V tom systeme ide nastavit obmedzenie prezerania na rucity cas (t.j. napr.
>do konca roka), obmedznei tlace; ale aj take obmedzenie, ktore brani
>prezeraniu (aj kym je to v ramci expiracie) ak nie je zive pripojenie na
>internet (pretoze ten plugin sa pripaja na server poskytovatela). Inakse
>povedane by mohli nastat aj rozne problemy s firewallmi apod. Naviac je
>mozne implementovat obmedzenie na hardware, t.j. napr. ze sa po vymene
>sietovky nebudu moct tie subory prezriet.

Zda sa, ze je v tomto pripade pouzite takmer vsetko z horeuvedeneho:
http://csnonline.unmz.cz/Questions.aspx

wek