Normy skoro zdarma

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Únor 15 15:26:08 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 15.2.2009 od Pavel Troller:

> Hm, to mne právě zajímá. Plugin do Acrobatu. Na tom by to mohlo celé
> selhat. Co je to prosím za plugin ? Myslíte, že bude dostupný i pro
> Linuxovou verzi Acrobatu ? Kde se dá stahnout ?

No primo na tom jejich webu:

http://csnonline.unmz.cz/download.aspx

> Jde o to, že tohle by mne docela zajímalo, ale nehodlám dávat za
> něco 1000 Kč, když bych pak zjistil, že je mi to na nic a že
> proklamované "pro každého" zase tak úplně neplatí...

Vsak si to tam na webu vsechno precti, jak to funguje, a uvidis,
jestli do toho jit nebo ne.

Omlouvam se, ale jestli je cokoliv dostupneho pro Linux, Maxintosh
nebo ZX Spectrum, to vubec netusim. Ani jedno nemam a neplanuji :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz