mravenci

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Únor 15 13:50:21 CET 2009

Zkušenosti zrovna z paneláku nemám, ale každopádně je potřeba, aby
neměli co žrát, takže cukr zásadně v uzavřený pixle, pohužel to platí
i pro další potraviny, takže třeba bábovku nechat na stole znamená
jistotu, že si ji najdou a vožerou.

Pak jsem čet na nějaký trávící návnadě, že mravenci ji najdou, sežerou
a chcípnou až za nějakou chvíli = třeba v hnízdě a pro ostatní je to
signál, že nemaj lízt tam, odkud přišel ten mrtvej. Takže použít asi
takovouhle návnadu.

Pavel Kadečka.