Antena na digitalni televizi

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Únor 14 20:23:07 CET 2009

Ve zprávách toho napovídaj, bydlim v 2. patře osmipatrovýho baráku a
máme ve společný anténě tři digitální multiplexy + 4 analogový
programy + asi 3 další naroubovaný programy, z toho jeden je Eurosport
z analogovýho satelitu (to tady přežívá z dávný minulosti) a další dva
jsou ČT24 a ČT4 sport z DVB-T set-top-boxů. Všechno přes modulátory.
Vlastně je tam takhle udělaná už i ČT1 a ČT2.

Jeden známej bydlí v jinym paneláku a maj to udělaný podobně.

Problémy v STA jsou buď starý koaxy nebo převod do VHF pásma.

Ale bydlet v rodinnym domku, tak si vůbec nedělám starosti.

Pavel Kadečka.