OT: Dokumentace k RDST VR43(P) ?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Únor 14 18:13:59 CET 2009

Pavel Troller napsal(a):

>Zdravím,
>  hm, to jste teda ničitel :-).
>  Proč jste ničil procesor, když to byl zcela obyčejný 8035, navíc v soklu,
>který vůbec není specifický pro tu stanici ?

..nejen procak, ale i  pamet ( tusim tam byla S571 ) , nejake diody,
tranzistory, kdyz byl nekde nejaky maly odpor taky horel.....co bylo pod
rukou, dostalo napeti ze zdroje.....
Pak jsem z toho vyndaval prave ty sutry a filtry jako cennosti, co se hodi.
Pozadavek byl takovy zasah, aby  uz to neslo pouzit.  O tom, jak dalece
to melo byt znehodnoceni nebylo zadne info.
Samozrejme, ze opravitelne je vsechno, jde o to, jestli to ma smysl.

> [...]
>nějaké jsou, ale nejsou určující pro volbu frekvence, jsou to jen "generické"
>typy, které si každý zase může doplnit. Takže ani takto bych nepostupoval.
>  Podle mne naprosto dostačující by bylo vyndat EPROM s firmwarem, tím je pro
>běžného čučku stanice znehodnocena naprosto dokonale a expert by si opravil
>i tu Vámi znehodnocenou, ikdyž by ho to stálo mnohem více úsilí a času.
>  Jinak stanice, které mám já, modul utajovače nemají, přestože to je P typ.
>Dle mne se dávaly až do pozdějších sérií.
>

>Ve VR43 byly jak diskretni utajovace, tak potom i zname FX. Je nekolik HW verzi.

To ozn VR43 P neznamena jako Policejni.  Byly tam jine pameti  tusim
27C32, nebo 256.

>  Momentálně na Aukru kdosi prodává modernější verzi (VR63P/VO53P), která
>je znehodnocena mechanicky - konektor mezi stanicí a ovládačkou je zabouchán
>kladivem dovnitř do stanice, takže ji nelze spojit s ovládačkou. Bývá tím i
>prasklý a vevnitř může být poškozený i tišťák. Ale 2 tyto stanice už mi krásně
>fungují, jedna travala asi 2 hodiny a tu druhou jsem repasoval pár dní. A mám
>úpravu firmware tak, že fungují na sdílených frekvencích 80 MHz :-).

To je hezke, jenomze pro pouziti na sdilenych kmitoctech nejsou VR43
schvalene.  ( paradoxne narozdil treba od PR11,PR21 ) Ono se vubec
pouziva na sdilakach kvanta veverek i v mobilnich verzich.
Pravda je, ze to zatim nikoho netrapi, navic u 43 je  minimalne v
poradku vykon TX.

Jinak nekde mozna jednu tuhle  stanici najdu, kdyby byl zajem.