RE: Domácí automatizace po sto padesáté

Miroslav Draxal evik@mbox.vol.cz
Sobota Únor 14 10:33:19 CET 2009

Taky něco zvazuji,
	ale pro komunikaci chci pouzit místo  RS485 pouze budice CAN
(MCP2551) a svůj vlastní kom.protokol, nic slozitého. Na CAN se mi libi,
ze se da pomerne jednoduse detekovat kolize na "kabliku".
Nebo ma RS485 nejake zkryte vyhody oproti budici CAN ( nejedna se mi o
protokoly ) .
	Hezky den preje MIRA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: Thursday, February 12, 2009 1:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Domácí automatizace po sto padesáté

Taky o necem uvazuji.
Ja bych to nechal v konfere.

V hlave mam:
- urcite RS485
- AVR (to zas bude tema :-)
- provazani s alarmem (ktery uz mam v prototypu)
  to "nouzove" prisvetleni bych chtel aby se umelo rozsvecet selektivne
  na zaklade pohybu v mistnosti pokud cidlo osvetleni rekne ze je tam
tma
- GSM ne jen pro alarm ale zaroven pro moznost zatopit na dalku, ...

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853