1-wire slave pro AVR

Jan 'yanek' Bortl yanek@ya.bofh.cz
Sobota Únor 14 00:53:11 CET 2009

Vladimir Loula wrote:
> Dobry vecer,
> take jsem hledal 1wire slave pro AVR abych mohl doplnovat automatizaci .
> Nakonec jsem pouzil ASM a beha to zatim bezproblemove (snimani behu
> kotle, jednoduchy 3f-wattmetr atd...)
> S pozdravem V.Loula
> http://quattro.haje.cz

Ktery kod jste tedy pouzil? Vlastni?

Snimac behu kotle (v podstate podle Vaseho navodu) a spinac cerpadla/kotle
uz jsem si v podstate postavil, akorat mam problem, ze kotel je ve sklepe a
pocitac o dve patra jinde a shanet Vami pouzite OW-GPIO se mi moc nechce,
tak resim, jak to obejit s pouzitim AVR, kterych mam v supliku pomerne vic.

(Ano, ja vim, usetrim 0,00nic a zabiju mesic casu - ale alespon se necemu
naucim.)

Kabel ke kotli uz mam natazeny a merim teplotu vstupu a vystupu, takze uz
zbyva tam dopravit jen vhodny signal pro relatka (spinat je primo po 30m
UTPcku asi nebude uplne idealni reseni). Pro zajimavost uvadim link na
takovy krasny graf teplot http://pixla.ya.bofh.cz/~yanek/plot.png

Nicmene jsem se chtel zeptat proc pouzivate ve Vasem zapojeni
gpio-optoclen-rele, jestli jde jen o univerzalnost nebo nejaky problem s
gpio-optoclen-tranzistor? Respektive proc neslo v puvodnim pripade pouzit
pouze gpio-tranzistor?

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz