1-wire slave pro AVR

Jan 'yanek' Bortl yanek@ya.bofh.cz
Pátek Únor 13 19:54:40 CET 2009

Zdenek wrote:
> Jestli ono to zamerne neni jen v ASM. Treba v C nejde dodrzet presne
> casovani. Bude zavisle na optimalizaci prekladace.

O tom jsem premyslel taktez, ale vzhledem k tomu ze master bude mit stejne
problemy a ten je implementovan v C (ovsem delay funkce ma v asm). Neni
problem mit casove kryticke casti v asm. Jen se mi nelibi, ze je to cele v
asm - ne uplne dobre by se mi to opravovalo po pul roce, az zjistim ze
potrebuju funci xyz.

Skoda, ze je ethernet takovy 'slozity' pro male uC, hned bych vyuzil IPv6
adresaci :)

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz