OT: PATEK, Vlacky

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pátek Únor 13 17:27:44 CET 2009

Ja jsem chtel tady dat ten link , stalo to 575 KC s DPH, Bohuzel to byl
posledni kus tak uz to tam neni, kdyz jsem to objednaval, tak mi rekli
ze cena je skutecna a ze maji uz posledni kus z letosnich 20ti (ten
vlacek jsem mel v oblibenych uz od prosince, ale az ted pred
narozeninami jsem si na nej vzpomel a bylo to za 5 12 ;-)  ,  taxem to
vzal, za ty prachy je to bomba a funguje ;-)
Bylo to na www.sparksys.cz .
LK