1-wire slave pro AVR

Jan 'yanek' Bortl yanek@ya.bofh.cz
Čtvrtek Únor 12 22:54:24 CET 2009

Zdravim,

uz par dni marne shanim po vsech certech nejake zdrojaky v jazyku C pro
1-wire slave pro procesory AVR (tiny13, mega8+). Povedlo se mi najit pouze
pro ASM [1,2].

Nemate nekdo neco takoveho uz napsaneho, at nevymyslim kolo? Vim, ze samotny
dallas/maxim se k tomuto moc nehlasi, nicmene hledam nejake reseni, jak se
bavit s mnoha brouky na teto sbernici, kdyz uz tam mam resp. budu mit
teplomery.

Predpokladam ze ty AVRka pak mohu povesit primo na tu sbernici (+napajeni)
bez jakekoliv vetsi bizuterie kolem - pokud si to myslim spatne tak mne
prosim opravte.

Inspiroval jsem se zde oblibenym tematem domaci automatizace, konkretne
projektu od pana Louly [3], nicmene pouzite slave primo od maximu se mi jevi
jako neperspektivni vzhledem k moznostem AVR :-)

Diky za pomoc

1. http://www.alpov.net/elektronika/owslave.html
2. http://idom.wizzard.one.pl/
3. http://quattro.haje.cz/

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz