OT: elektroinstalace bez vencku

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Únor 12 19:06:10 CET 2009

Ing. K.Prokůpek napsal(a):

>Zajímalo by mne, kdo z vás se setkal s novějším způsobem provádění
>elektroinstalace "bez věnečků".
>Zejména třeba u sady prvků ABB Tango a vyšší, kde je možné v jednom
>přístroji provést více spojení. Podobně také věnečky jsou vytlačovány
>wago svorkami. Jak jsem zjistil tak zkušenosti a názory revizáků jsou na
>toto různé, ačkoli ABB mají certifikované výrobky.
>Zjistil jsem jistou závislost, mladší revizák většinou ví a schválí,
>starší revizák neschválí

Pokud by mi nekdo takovy neudelal ( neschvalil) budu chtit duvody a budu
si na takoveho cloveka stezovat.
Dokonce vim o pripadu, kdy se tohle stalo.Bylo sice  na zaklade   toho,
ze pospojeni v koupelne bylo provedeno medenym vodicem, ktery mel
predimenzovany prurez.
Doslo to az k nejakemu soudnimu znalci a dotycny revizak mel  pak jen a
jen problemy....