RE: Domácí automatizace po sto padesáté

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Únor 12 19:02:20 CET 2009

Nejjednodussi zpusob je digitalni 1/0, ale ten neni moc efektivni,
jelikoz neumoznuje ridit teplotu otopne vody.
Lepsi je analogovy vstup, jen umoznuje ridit vykon kontle.
Nejlepsi je OpenTherm, coz je "standart" jen sice neni moc pouzivan, ale
lepsi se to, a funguje s nim treba qaa73.

Bohuzel INELS ani TECO nepodporuji OpenTherm, takze nejen, ze neni mozne
ridit
kotel, ale ani neni mozne pouzit jiny regulator, nez jejich (coz byl asi
ucel, jen ponekud kratkozraky).

	Slavek