RE: Domácí automatizace po sto padesáté

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Čtvrtek Únor 12 14:03:42 CET 2009

Pokud pouzijete pro ostatní zasuvky jistení 10A, 1,5 mm2  vyhovuje i v trubkách. Mensi prurez stejne nemuzete pouzit.

Vladimír

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, February 12, 2009 1:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Domácí automatizace po sto padesáté

Ja bych silove rozvody do krku nebo trubek nedaval. Jsem presvedceny o tom, ze kdyz bude treba, tak to stejne nepujde protahnout znovu (zrovna to bude takove misto). 3x4 mm2 uz vubec ne. A 3x4 mm2 nikam nepripojite, ty aususovy zasuvky co se dnes prodavaji na to nejsou delany. Ja mam osobni problem i s 2.5 mm2 na zasuvky. To bych dal jen na pracku, mycku a sporak, mozna 2 zasuvky do kuchyne (mikrovlnka a varna konvice). Jinak vsechno 1.5 mmm2 CYKYLO. Ten je plochy a pod omitkou se chladi jeste lepe nez CYKY.

Martin Hanek