FTP klient pre mcu

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Únor 12 11:56:13 CET 2009

Psal jsem neco v Jave pro TC65. Pokud se by to poslouzilo pouze k
inspiraci a neobjevilo by se to volne venku jako JAVA zdrojak, tak mohu
poslouzit.
Implementacne to neni slozite, je to par prikazu.

Pripravte se ale na ruzne ustrky a rozdilna chovani u FTP serveru na WIN
a LIN . Mne osobne vykolejilo to, ze jakesi FTP od Micros. dodavalo
odpovedi FTP rozkouskovane a s ruzne dlouhou  prodlevou. Ale zase mne to
vyskolilo.

Oja