Re: Pájecí pasta

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Únor 12 09:02:17 CET 2009

Expiraciu si kontroluje SOS electronic (aspon ten slovensky) a pasty skladuje v chladnicke. Na poziadanie Vam pani vyberie tu s najdlhsou expiraciou.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
  ----- Original Message -----
  From: Horky Ales PENAM
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, February 11, 2009 11:55 PM
  Subject: Pájecí pasta

  Zdravím všechny.

  Nemáte někdo tip, kde ba se dala koupit použitelná olovnatá pájecí pasta? V GM mi chtěli prodat pastu s expirací 10.2008

  skladovanou v teple prodejny, z PS Elektronic mi poslali pastu bez data expirace ale tak ztuhlou, že nešla vymáčknout z

  tuby - reklamaci uznali. Potřebuji malé množství = 1 až 2 tuby, nejlépe kdyby to bylo v okolí Brna,

  protože u zásilkového prodeje se těžko hlídá expirace.

  Díky za rady

  Horký Aleš