Re: Pájecí pasta

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Únor 12 00:11:01 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 11.2.2009 od Horky Ales PENAM:

> Nemáte někdo tip, kde ba se dala koupit použitelná olovnatá pájecí
> pasta? V GM mi chtěli prodat pastu s expirací 10.2008 skladovanou v
> teple prodejny, z PS Elektronic mi poslali pastu bez data expirace
> ale tak ztuhlou, že nešla vymáčknout z tuby – reklamaci uznali.
> Potřebuji malé množství = 1 až 2 tuby, nejlépe kdyby to bylo v okolí
> Brna, protože u zásilkového prodeje se těžko hlídá expirace.

Ja, kdyz potrebuji koupit pajeci pastu, at uz olovnatou nebo
bezolovnatou, tak to vetsinou delam tak, ze zavolam nebo napisu mail
do Elchemco a zeptam se jich, jakou expiraci maji zrovna na sklade.
Kdyz mi to vyhovuje, koupim, kdyz nevyhovuje, tak zjistuji, kdy asi
tak dojedou tuhle zasobu a tedy kdy se mam zeptat znovu...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz