OT: elektroinstalace bez vencku

Jan Půhoný konference@puhy.cz
Středa Únor 11 21:56:48 CET 2009

Dobrý den,

není důvod proč by revizní technik neměl schválit elektroinstalaci
provedenou pomocí wago svorek. Je to řešení dle mého názoru lepší než
klasické věnečky. Stejně tak smyčkované zásuvky a napojení pod vypínači.

Pokud některý revizní technik neuznává wago svorky, také by Vás mohl
tlačit k tomu, aby jste vše natahal hliníkem :-)

s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu
http://www.obchod.puhy.eu

Jabber - puhy@jabber.cz