Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Středa Únor 11 21:40:45 CET 2009

No mám osobní zkušenost, je důležité aby to vypadalo buď velice
profesionálně, nebo velice obyčejně a stejnorodě jako ostatní. V obou
případech to revizák nezkoumá.
Bylo to pár udělátek v podobě DIN modulů nebo elektroniky do
instalačních krabic.

KPR