Snimani tlacitek pro domaci automatizaci

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Únor 11 18:16:24 CET 2009

> Mno ja neviem, ale mne moje riesenie bez akychkolvek
> suciastok vychadza stale lacnejsie ako CPU za 10 korun....
> ;-) Je pravda ze je to hole tlacitko bez RGB LEDky... Ale...
> Myslite ze je treba do *vily* v kazdom vypinaci RGB LEDku
> resp. cokolvek ine nez vypinac prip. este staticke
> podsvietenie? Zda sa mi to do obytnych priestorov nie prilis
> primerane...

Jelikoz RGB LED byla soucasti pozadavku, bylo tezke ji tam nedat :))).
Bez te RGB LED mate pravdu, ale ne vzdy muzete pozadavky zakazniku
zcela ignorovat (jak jsem psal, byl to ovladaci panel do prumyslu,
kde se barvou signalizovalo, v jake je stavu).

> u mna je mozno 15-20. Vacsinu svetiel mam vlastne "normalne"
> - nejako som nenasiel dovod riadit centralne napr. svetlo na
> zachode a v kupelni. Takze naozaj nebol dovod spekulovat.
> Naviac, ak by na to neskor nastal nejaky dovod - napr. by som
> si v nejakom pomateni mysle chcel tam tie RGB LEDku dorobit,
> nie je ziadny problem do toho vypinaca supnut akokolvek
> zlozitu elektroniku pridat - tie droty (standardne TPcko) su
> tam natiahnute a je jedno ci po nich lezie nejaky seriovy
> protokol alebo len jednoduche vedie-nevedie.

To mate tak, prisel stryc od me zeny, bytovy architekt
a zacali navrhovat nabytek a svetla, pri nejakem 8 svetle
v obyvacim pokoji (cca 5x6) mi bylo jasne, ze bezne vypinace jsou mimo.

Opravitelnost bych nevidel jako uplne zasadni problem, pokud nastane
cas, tak proste odmontuji INELS a koupim neco jineho, draty zustanou.
S opravitelnosti je vetsi problem v prumyslu, kde mate dnes treba nejakou
specialni elektroniku, treba kartu do S5.

Koncepcne bude samozrejme centralni CPU,
(pry bude levnejsi i jednodussi natahnout vse vykonove do hvezdy, v kazdem
patre jeden rozvadec)

	Slavek

PS: Ten inels je zajimavy hlavne tim, ze nemusim resit vnejsi provedeni
a mohu v pripade potreby tam dat jinou elektroniku.
Dalsim pozitivnim faktorem je, ze kazdy vypinac ma snimani teploty, uvidim
jak moc to bude pouzitelne.

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.