vypadavajuce podsvietenie LCD monitora

r4d0 r4d0 r4d000@gmail.com
Středa Únor 11 13:06:31 CET 2009

Ako na obrazku vidno

http://img23.imageshack.us/img23/3646/lcddetailee6.jpg

invertor je priamo na doske so zdrojom, az z neho idu 4 konektory (tie s
oznacenim IRGB) do 4 trubic, ale mozem skusit tie konektory poriadne
pozatlacat, dakujem za tip. Ostatne konektory co tam su tak sa tykaju
elektroniky zobrazovania a ta zobrazovala obraz stale dobre aj po zhasnuti
podsvietenia.