automatizace na zeleznici

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Únor 11 10:55:32 CET 2009

Jeste jednou omlouvam se za ten podpis... :-(

To je ale zcestne nebo spis jen zase polopravda. Pokud auto mam (ma ho
vetsina lidi) z nejakeho duvodu (treba me zivi, jezdim s nim na chatu
kam nejede hromadna doprava, nakup) tak je naopak vyhodnejsi s nim
jezdit co nejvic prave kvuli umoreni tech fixnich nakladu. Auto si
clovek stejne jako treba televizi - take to neprepocitavam na to kolik
clovekohodin prokoukam a zda se mi vyplati se jit divat do Tesca na zpravy.

Navic na auto za 400kKc je komfortem srovnatelne mozna s Pendolinem a to
nejezdi vsude - takze bych rekl ze auto za 20kKc, ktere je spolehlive je
vic nez dostatecne pro ten vas priklad.
Naopak naklady na auto 20kKc/rok po dobu 5 let jsou dost prehnane -
pokud nemate smulu na nejakej problem - 12kKc date za pneumatiky (letni
a zimni - 2.5 roku spolehlive vydrzi pri beznem projezdu). Nic dalsiho
zasadniho nevidim (nejake oleje, filtry jsou maximalne 1500Kc rocne),
krome neplanovanych oprav (mozna treba za 5 let vyfuk).

Radek Vicek