vypadavajuce podsvietenie LCD monitora

r4d0 r4d0 r4d000@gmail.com
Středa Únor 11 09:31:34 CET 2009

Dobry den,

mam doma 4rocny 17" LCD monitor Philips 170S6FB. Zacalo mi na nom vypadavat
podsvietenie (po zasvieteni baterkou na display vidno obraz). Ked ho vypnem
a za par sekund znova zapnem tak zas ide, ale o par minut znova zhasne
podsvietenie. Najprv som myslel ze ho dam do servisu ale tam mi povedali
cenu za pracu a material cca 60eur co je viac ako polovica noveho monitora
(ceny zacinaju od 80eur). Luto mi ho vsak je vyhodit, nie vsak koli peniazom
(zacinam sa pomaly tesit na novy vacsi monitor ak tento neopravim) ale skor
z ekologickeho hladiska lebo si myslim ze koli drobnej suciastke nemusi ist
do kosa cely 5kg monitor.

Rozobral som ho a obrazok celej elektroniky najdete tu (cca 600kb):

http://img22.imageshack.us/img22/7356/lcdvm7.jpg

detail na plosak so zdrojom a vysokonapetovou castou pre trubice je zas tu
(cca 600kb):

http://img23.imageshack.us/img23/3646/lcddetailee6.jpg

Vlavo vidno 4 konektory pre 4 trubice, 2 konektroy pre horne 2 a 2 konektory
pre dolne 2. Trubicami to asi nebude lebo by svietila bud len horna cast
alebo dolna a ze by odisli vsetky 4 naraz tak tomu neverim ale mozno sa
mylim. Skor to bude niecim v tej elektronike vysokonapetovej casti.

Chcem sa spytat, nemate niekto napad v com by mohol byt problem a ako ho
najst, pripadne nemate niekto skusenosti s opravou LCD monitorov aby ste ma
mohli usmernit ktorym smerom sa vydat?

Vopred dakujem za kazdu radu.

Rado