Dekoder 1 z 4 s tristavovymy/OC vystupy

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Únor 11 08:40:50 CET 2009

On Tue, 10 Feb 2009, Jan Waclawek wrote:

> No a naco vobec akykolvek IC naviac?
> Nestacili by naozaj len tie 4 diody? 4 vodice priamo z ftdi ako data do LCD a z nich tie diody do matice, z matice 4 vstupy, dalsie 3 riadiace vodice pre LCD - tolko tusim na tom ftdi aj je - tot vsjo.

Musim rici, ze nechapu. Dokazu si predstavit, ze 4 piny ctu na klavesnici
4x4 vsechna tlacitka krome diagonalnich. Ale zase to znamena rychle
prepinat piny mezi vstupy a vystupy.

> wek
>
> PS. Isty som si nie, ale vcelku by som bol ochotny sa stavit, ze tam aspon jeden jednocip tam chtiac-nechtiac das...

Jestli myslis FTDI, tak ano, ale to ma vyhodu, ze do nej nemusim psat
firmware :-)

Ad prasarna: za prasarnu bych povazoval cpat analogove switche do "rychle"
logiky typu MHz. Tady jsme nekde na kHz a mene, tak proc ne.

Lada