OT: automatizace na zeleznici

milan milan@bastl.sk
Středa Únor 11 02:29:55 CET 2009

Kedy som pisal nieco o klobase ?????

Takze skor ako zacnete niekomu nadavat do hlupakov si skuste precitat
cele vlakno a potom reagovat (a hlavne mi nepodsuvat cudzie prispevky).
Mozno pochopite co som chcel povedat. Alebo aj nie.

Ak ste si nevsimli, tema je, strucne povedane, o nahradeni vypravcu
nejakym automatom. Ja tvrdim, ze v tomto pripade je a este dlho bude
potrebne mat v tychto automatizovanych systemoch cloveka, hoci  len na
to aby buchol po cervenom tlacitku  a vsetko zastavil, To plati aj pre
aj v inych pripadoch, kde chybne rozhodnutie systemu moze sposobit
straty na zivotoch (riadenie lietadla, auta).

NIKDY, opakujem NIKDY som netvrdil, ze rozne rutinne a z hladiska
rozhodovania jednoduche cinnosti nemaju byt zautomatizovane. Toboz nie
cinnosti, v ktorych nejde o zivot (tam nech si technika zlyhava do
sytosti a bez dozoru). Takze mi to laskavo nepodsuvajte .

-m-