Cuprextit / vyrobca

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Únor 10 22:58:02 CET 2009

Aha.

Chodim okolo (teda po ulici, ktora sa vtipne vola na pokracovanie Dunajska, Mlynske Nivy, Prievozska, Gagarinova a napokon Popradska - kedze s nezlomnou logikou vedie na Dunajsku Stredu a Komarno, presne na opacny smer nez kde sa Poprad nachadza ;-) ) najmenej raz tyzdenne, ale buranie tej druhej strany som si nevsimol.

Asi nebolo preco si to vsimnut... Boli to dost otrasne budovy, podla mojej skromnej sukromnej mienky. Ja ani na tej spustnutej Kablovke nevidim nic za cim by som lutoval. Ale zase ja som taky kulturny barbar, technokrat.

wek