automatizace na zeleznici

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Úterý Únor 10 19:55:18 CET 2009


Ano opravdu, na anglické železnici zažijete to co u nás ne. Při vstupu na nástupiště stojí pět zaměstnanců u jedněch dveří a kontroluje, jestli máte lístek. Při odchodu totéž. Vlaky mají tak krátké intervaly, že běžně dají 5 min zpoždění, které prodlouží na 10 min a pak vlak zcela zruší. Vždyť o co jde. vždyť za chvíli jede další. Je sice problém, že s tím dalším je to stejné a kdoví jak to bylo předtím, ale pravda je, že jsem vždy tak po 3/4 hodině odjel. Hezký zážitek taky byl, že přišel výpravčí, zapískal, průvodčí dali (ano, vždy to byli muži) souhlas k odjezdu, výpravčí zvedl plácačku a nic. Že by nebyl strojedoucí? Ha ha. Po čtvrthodině přišel průvodčí a oznámil, kdo může použít rychlík, který stojí na vedlejší koleji. Ale cestující jsou klidní, zřejmě jsou na ledacos zvyklí. No jen my jsme se ptali, co se děje. "Nemáme strojvedoucího." Přišel po půlhodině a nebyl to náhradní, ale ten co tam měl být.
Král




Další informace o konferenci Hw-list