Dekoder 1 z 4 s tristavovymy/OC vystupy

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Únor 10 14:13:59 CET 2009

On Tue, 10 Feb 2009, Jan Waclawek wrote:

> ... alebo trebars '138 a '245.
>
> Stoji to vsetko dneska uz haliere, teda ak to nejde do nejakeho zariadenia ktoreho sa ma vyrabat na tisice.

Jj, 138 a budic me napadly. Slo mi hlavne o to, jestli uz to neni
hotovo v jednom pouzdre. 125 je lepsi nez 245, protoze je mensi :-)
Je to na multiplex maticove klavesnice. Rychlost nebude zavratna,
maximalne 2400 Hz, spis o dost mene. To by mely byt dostacujici diody.
Nejspis Schottky kvuli ubytku. Kdyz budou s diodami problemy,
sahnu po budici. 245 bych mel vyhrabat v supleti.

Diky Lada