OT: Krbova kamna s vymenikem

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Únor 10 12:31:58 CET 2009

Já mám u boileru něco takového:

http://marcomplet.cz/zbozi/produkt-249/esbe-esbe-vta323-35-60c-cpf22-dn20-15.html

a žádný zpětný klapky v tom nejsou, takže by nebylo co odstraňovat...

Tony

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 10, 2009 11:46 AM
Subject: Re: OT: Krbova kamna s vymenikem

Dík za názor i obrázek. Moru mám doma také doposud, ale vložku do
termoventilu jsem před 5-ti lety měnil. Možná zbytečně, bylo nakonac
ucpané sítko na zpátečce.
Termoventil pro sprchy jsem si dnes prohlížel, měl by stát cca 1000Kč, a
po odstranění zpětných klapek na dvou větvích (proti míchání teplé a
studené) snad vyhoví. Jen si nejsem jistý jak se mu bude líbit provoz s
vodou cca 90 když uzavře bypas už při 60 ventil dosedne a teplota dál
poroste?
Lubor